Barbour

Nar jag och pappa var i London forsta gangen  tjatade jag mig till  en marinbla barbour jacket, som da maste varit svin dyr. Men det var det coolaste man kunde ha om man var 15 ar och med i muf. 
Jag anvander den fortfarande 15 ar senare. Det kan jag inte saga om manga plagg. Och i dag har jag vaxat den., Enligt bruksanvisning ska man gora det 1 gr per ar. Har visst hamnat lite efter dar. Men nu har jag antligen fatt hacken ur handlat vax och vaxat. Och den ar som ny. Funderar pa att kopa innefoderet sa jag kan ha den hela vintern. Sa tack kara pappa for att du koper sadan kvalitativa grejer till mig.


Kommentarer
Postat av: madde

Muf?? Jag va me i Luf (LPU) nar jag va 15 och hade morfars gamla coola skinnjacka :)

2010-11-16 @ 04:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0