Date night

Den har veckan har bara sprungit forbi.. Vi bor i samma hus men vi ses aldrig.. Jag har pluggat HELA dagarna tills jag stupat i sang. Det ar ganska mycket nu innan jul. Sa i gar hade vi dejt night. Mitt enda krav var: inte highgate och ingenstans dar vi varit forut. 

Sa vi gick pa Galvin resturant. Sa god mat jag at , ostron, snorade sa mycket sa snalla servitoren kom ut med peparmints the  " Madame I know it don't go to well with your champagne" Vet inte vad som var gulligaste att han kallade mig madame, eller thet. Jag var typ den enda kvinnan pa hela resturangen och defenetivt den enda personen i jeans. Men sa ar det nar man ater middag i city. 

 
Vi diskuterade julklappar och L bekannde att han funderade pa om jag inte kunde fa en IPAD i julklapp, vad ar det med man varfor skulle jag vilja ha en ipad i julklapp????????

Nu tycker jag att jag har gett honom klara instruktioner, ingen teknik, inga klader, inga bocker och inte skor... inte sa mycket kvar da...Men nej jag klagar inte. Men ni kvinnor som foljer denna blogg sag att ni forstar mig.

Har var vi i gar..

http://www.galvinrestaurants.com


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG FÖRSTÅR!

2010-11-26 @ 12:50:40
Postat av: Sara

JAG OXA!

2010-11-26 @ 13:11:50
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0