Hacken full

Jag forsoker lasa sa mycket jag bara kan dom veckorna jag inte har barnen. Och det ar nog en bra ide, forrutom nar man ska i vag pa weekend trip. Sa den har veckan har jag haft hacken full. Sa jag ber om ursakt  fran och med nu och 3 ar framat for uteblivna fodelsedagskort, presenter, och telefonsamtal.


Maria jag saknar dig
Nina present till lilleman ar inhandlad, men det var det att komma ivag till posten :)
Pappa.. vi maste prata snart. Men jag klarar mig och du behover inte ora dig. Det loste sig med alla "papper"

So far so good, halften av det jag laser kanns som sjalvklarheter, tex som sjukskoterska ar du ansvarig for dina patienter, tank pa att stalla matbrickan inom rackhall for din patient osv.
Den anda halften atonomi and physiology ar lite  klurigare inte bara lara sig alla latinska ord utan ocksa nya engelska ord. 


I morgon ska jag interjuva 3 nya nannys (en amerikanka, en engelska och en svenska). Sa hall tummarna for mig att jag hittar en bra. (Jag hoppas sa att det loser sig IMORGON for det ar sa svart att koncentrera sig pa nagonting annat fortillfallet... )

Sen ar det weeekend for min del. Godnatt alla kara.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken fin blogg ! :D

kolla min!

2010-10-14 @ 18:20:18
URL: http://haannaasblogg.blogg.se/
Postat av: jossan

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !

2010-10-17 @ 16:13:54
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0