det var det sista...


Har ar en bild fran forra aret nar vi akte nastan hela vagen till Cuba och fastande i en epic storm pa vagen hem....


Vaskan ar packad det blev mycket skor och klanningar. Jag har fusk solat, maste ladda lite. Gatt och fixat naglarna sa nu ar jag redo. Blir alltid lika konfys nar jag ska valja farg. Har sadan beslut angest det blev rod/orange..

Det ska bli underbart, lyxigt hotel, nightlife..bad shopping. Party, ut med baten. Jag alskar alskar alskar  Miami.

Miami ar en harlig stad med fin atmosfar, avslappnat men civiliserat. Och allt som jag gillar finns koncentrerat pa liten yta.


Det ska bli sa roligt att traffa alla galna kompisar som bor dar nere och som kommer ner under veckan for att hanga med oss. Jag gillar dom alla sa mycket. Sadana karaktarer med sa olika bakgrunder. Skullle kunna skriva en bok om dom.. Men det dom alla har gemensamt ar att dom ar skitroliga, social, snalla, omtanksamma, generosa och absolut inte pretto. Jag kan vara helt mig sjalv. Dom alskar sa klart the blonde Swede. Kanske om vi har tur far vi aka till kompisens X landstalle en bit utanfor Miami. Det har ar en kille som har ettt eget privat jet plan, sa jag forvantar mig att hans "landstalle" borde vara ganska extraordinart.


Dom foregaende gangerna jag har varit dar har jag kant mig som en 18aring pa gronbete kombinerat med the Hills... Och den har gangen far jag uppleva det med en av mina basta vanner Maria som ocksa ska med.

Det kommer bli galet harligt med 2 svenskor pa drift dar nere det vet jag.

I morgon ska jag kopa nya solglasogon...

Hors om 2 veckor.. kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kommer att våldta dig om du inte ger mig KEBAB din j*vla odåga<3

2010-09-14 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0