Four Sesons Hampshire

Nar jag och min badbyxpojkvan vaknade upp i Lordags morse sa bestammde vi oss for att aka pa en liten roadtrip.

Sa vi tog bilen och korde ner till Hampshire ca 1,5 timme utanfor London om man bor i norra delen av stan.

Vi bokade ett rum pa Four Seasons, underbart fantastiskt hotel, med helikopter platta. Stora gammla tegelbygnader, fontaner dammar stora angar dar man kunde rida, skjuta lerduvor och annat smatt och gott som folk agnar sig at pa engelska landsbyggden. Riktigt Jane Austen

Vi slappade mest, badade i poolen, solade, spelade tennis (jag blir battre) at otroligt god mat och drack mycket champagne. Frukost buffen var ljuvlig. Jag alskar hotelfrukost.


Hotell parkering...


Vart sovrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0