Jag har for mycket tur

Jag undrar nar det vander jag ar for mycket tur

Jag har fatt dom basta basta passen pa universitet, halften av passen i Archway fasten vi inte skulle vara dar forrens ar 2. Studiedagar ar Mandagar och Onsdagar vilket ar mer en perfekt. Och jag kan fortfarande aka i vag pa mini weeken semester.

Nannyn Hon ar battre en bra. Barnen alskar henna och jag kanner att jag litar pa henne till 100% och hon stadar och plockar undan. Vilket jag uppskattar sa mycket. Till och med pojkvannen kommenterad over hur RENT det ar hemma. Och han ar ju inte sarskilt uppmarksam pa hem grejer i vanliga fall. (Typ nar jag hanger upp  tavlor och gardiner har det ibland tagt honom en vecka att uppmarksamma ) Sa bonus bonus.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fin header, med huset, barnen, skolan, mrbig, resorna med mera:) Kan inte bli bättre! Du är lyckligt lottad Malin! Så njut! Du är med all säkerhet värd det vet du;) Kram

2010-09-24 @ 21:05:49
Postat av: Anonym

finblogg :D

2010-09-26 @ 18:09:55
URL: http://jessicaringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0