Rakel har borjat 1an...

Nu ar Rakel i skolan, hon borjade i Mandags 21 killar och 9 flickor ar det i hennes klass. Lamnade av henne kl 8.50 hamtade upp henne kl 3.30 kandes lite hart i mamma hjartat hon kanner ju ingen....


Men det hade tydligen gatt bra. Hjalp vilken lang dag och ingen inskolning. Alla andra barn har ju redan gatt i samma klass i 2 ar. Forst i Nursery  och sen i Reception.

Jag och Isak ar hemma och jag har faktiskt ingenting att gora. Far vall passa pa att njuta.  Fortsatter med min bikini Blitz diet. Den fungerar. Och i morse fick jag ata bacon och agg till frukost... Skulle jag ALDRIG atit annars och det ar bara sa gott.



Kommentarer
Postat av: Nina M

Åh vad gulligt och fint! Pratar hon såndär brittisk skolflicksengelska? ;-)

2010-09-08 @ 16:17:54
Postat av: Sara

21! pojkar i klassen wow maste vara jobbigt for lararen eller? ;) Vilken sotnos och visst gar det bra for henne hon ar en tuff liten tjej! Kram

2010-09-09 @ 11:38:50
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0