I bland ar det frrrustrerande...

Det ar lite for mycket att gora nu och for lite tid. Men jag kampar pa med min praktik. Kanns vissa dagar valdigt segt. Alla gor pa sitt satt och har varit dar i 20 ar. Men jag ar ny och forsoker gora ratt. Haromdagen gjorde jag tydligen fel ja lamnade ett prov i fel kyl, men det var under direkt instruktion fran en av mina kollegor, som sa att det var helt OK... Och da far jag hora att jag ska ifraga satta allt. Men de ar ju inte helt latt.  For allt ar inte logiskt. Ibland kan man gora lite som man vill medans andra saker far jag absolut inte gora som att hjalpa en patient med  ”ga traning”. Nej da maste jag vara supervised. Frustrerande ar bara fornamnet.

Jag skriver pa mina uppsatser, jobbar och sover.. I morgon ska jag spela tennis. For det har jag bestammt att jag ska spela tennis 1 gang i veckan fram till Juni.  Min enda motion jag far forutom att jag star och gar 8 timmar per dag pa jobbet.

 

Men snart ar det mycket roligt att se fram i mot Grekland over pasken.  Sedan bar det av till kara Huskvarna, I maj har vi besok varenda helg Sophie, Cecilia, Svarforladrarna, Maria, sedan Sverige igen och sedan kommer Orvar. Sa jag ar fullbokad... Fram till efter midsommar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0