Bio, simmning och godis

Sa var det helg igen. Det gar sa himmla snabbt. Jag har bara 2 veckor kvar pa min praktik. Jag letar barnomsorg for fulla muggar. Och hoppas jag snart hittar nagon go tjej som kan ta hand om mina guldklimpar nar jag gar i skolan. Varfor ska det vara ett heltidsjobb att organisera barnomsorg i det har landet. Tank pa det ni som bor i Sverige. Hur bra ni har det med max taxa och allt. Ni slipper betala 100000 tals kronor i barnomsorg... Och jag som vill ha 2 barn till hur ska det ga? 

Nu ar det helg och jag hoppas den blir mysig harlig och lang. Pa barnens onskelista star bio, simma och godis

Pa min onskelista star pub lunch, shopping och kvalitets tid.

Det har ar en av mina absoluta favorit pubbar i London, ligger i Hampstead. Barn och hundar ar valkommna. Dom har till och med hundmat pa menyn.

 http://www.thewellshampstead.co.uk/

 


Min sota lilla pojk ute i det harliga vinter London...


Kommentarer
Postat av: Anna

Om det där är vinter i London, så flyttar jag med en gång!

Underbart söt kille du har!

2011-02-12 @ 15:28:55
Postat av: Nina M

Vad fint!

2011-02-13 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0