Jag ar en hemsk oansvarig mamma...

Det ar pafrestande att vara skild x kexet ringde i dag foljande klagomal ville han ventilera.

Isaks hade pa sig Rakels gammla combat byxor, som var alldelles forstora for Isak. (Vilket jag inte visste for jag var inte hemma i morse)

Att det var byxor som han tjatat om att fa tllbaka och jag inte hade hittat verkade spela mindre roll.
Nu maste jag aka dit med nya byxor sa han kan kla pa honom "mina klader" nar han ska tillbaka. 
 
Jag har inte betalat for skollunchen

Foreslog oom han kunde betala skollunchen sa kan jag betala honom nar jag aker over med Isaks nya byxor.

Jag hade inte informerat skolan om att Isak skulle bli lamnad av ny nanny.

Jag har skrivit under ett av Rakels skol papper utan att informera honom sa nar han fragade froken om det i dag.
Och hon svarar att det har jag redan skrivit under. Far det tydligen mig attt framsta som en mindre bra mamma.

Isak kom 30 min forsent till Nursery, for den nya Nannyn laste kartan fel.
Isak hade inte mossa och vantar pa sig.

Ja vad ska man saga. Ja det var sugit att nannyn kom forsent och inte tog pa honom mossa och vantar, tack for att du informerade mig. Och forlat att jag glommde att informera om paskrivna skolpapper.

Och det sista, varfor ringer jag inte upp nar han ringer. Han vill prata med barnen varje dag. Jag far inte glomma bort att ringa ttillbaka. Ja jag lovar jag ska bli battre.....


Och jag ska till tandlakaren pa torsdag skit kul...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men rakel har lart sig lasa...

2011-02-28 @ 17:49:29
Postat av: isabell&vanessa<3

fin blogg

2011-02-28 @ 20:59:21
URL: http://snuttefiltarna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Inga vantar och mossa, det far man aven hoera av icke x kex, tro mig! ;p och jag hade ocksa glomt att betala skollunchen, jag tror jag lag 750 kr back sedan i december. Och sa glomde jag skriva in Arthur till skollovsaktiviteterna i tid. Men jag tycker att vi ar bra mammor i alla fall! Om nagon ska val jag vara samre for jag har inte att ta hand om all logistik sjalv, som du. Stora kramar!

2011-02-28 @ 21:51:55
Postat av: Cissi

Inga vantar och mossa, det far man aven hoera av icke x kex, tro mig! ;p och jag hade ocksa glomt att betala skollunchen, jag tror jag lag 750 kr back sedan i december. Och sa glomde jag skriva in Arthur till skollovsaktiviteterna i tid. Men jag tycker att vi ar bra mammor i alla fall! Om nagon ska val jag vara samre for jag har inte att ta hand om all logistik sjalv, som du. Stora kramar!

2011-02-28 @ 21:52:38
Postat av: Cissi

Inga vantar och mossa, det far man aven hoera av icke x kex, tro mig! ;p och jag hade ocksa glomt att betala skollunchen, jag tror jag lag 750 kr back sedan i december. Och sa glomde jag skriva in Arthur till skollovsaktiviteterna i tid. Men jag tycker att vi ar bra mammor i alla fall! Om nagon ska val jag vara samre for jag har inte att ta hand om all logistik sjalv, som du. Stora kramar!

2011-02-28 @ 21:53:46
Postat av: Cissi

Inga vantar och mossa, det far man aven hoera av icke x kex, tro mig! ;p och jag hade ocksa glomt att betala skollunchen, jag tror jag lag 750 kr back sedan i december. Och sa glomde jag skriva in Arthur till skollovsaktiviteterna i tid. Men jag tycker att vi ar bra mammor i alla fall! Om nagon ska val jag vara samre for jag har inte att ta hand om all logistik sjalv, som du. Stora kramar!

2011-02-28 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0