plugg dag


Jag ar ensam hemma, for typ nastan forsta gangen sedan innan jul. Det ar bara jag och mitt stora hus. Och det ar underbart. Jag har pluggat hela fm och varit harligt effektiv och fargkordinerat alla kalendrar hemma. Jag har hittat 2  semester hal i min kalender en med barnen och en utan barn, vi far vall se vad budgeten klarar av. Jag har fyllt i hela min PDT lang bok med 100 papper som maste fyllas i pa varje praktik plats och sedan bli bedommd av handledaren for att bevisa att man faktiskt lart sig nagot. Nu ska jag hjalpa en kompis med uppsats, och fundera pa vad jag ska skriva om i mina uppsatser. Det handlar ju mycket om att vara organinserad, valja ratt amne gora bra research osv. Allt sadan gillar jag ju.  Nu lunch lite mera plugg sen maste jag hinna med en jogging runda pa min 40 min.


Kommentarer
Postat av: Nina M

Vad härligt! Skulle också vilja ha en sån dag. Då skulle jag väl städa iofs.. ;)

2011-02-17 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0