skabb och en valdigt tidig morgon...

Korde svarmor till tunnelbanan kl 05.00 i morse!!!



Hade faktiskt annars en ganska sugig dag pa  praktiken i dag..Hon som ar min handledare gor mig sa nervos och stirrig. Hon ar som en strang gammal skolfroken. Hon hittar alltid nagot litet att anmarka pa.

I dag fick jag gora en massa manuella blodtrycks matningar. Och jag fick helt andra resultat en vad hon kom fram till. Och hon ar den som bedommer mig och ger mig betyg sa nar hon ar i narheten sa vill man sa klart vara extra duktig. Och sa gick det at skogen i dag... Skiiit.

Men blodsocker,  (tog ett pa mig sjalv for sakerhets skull och jag har inte diabetes) vikt och langd klarade jag iallafall av att ta. Eftermiddagen  tillbringades pa dermatology cliniken. Fick titta pa en hel dros med fodelsemarken och skabb (finns det fortfarande) kliade over hela mig efter patienten lamnat rummet.  Sa nu ska jag ta en varm lang dusch. Och i morgon ar jag LEDIG, jag ska sova, plugga och gymma. Kanske ga pa massage for det ar jag vard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0