sluta las ...

Jag forstar inte folk som hetsar upp sig sa over min blogg. Skriv inget om mig, inga kort pa mig, namn inga namn. Vore det verkligen hela varlden om nagon skulle googla min kompis I NYC och hitta en bild pa oss nar vi gar pa skogspromenad, Da finns det vall mycket varre bilder av folk pa facebook.

Det ar ju inte direkt sa att jag lagt upp bilder pa Stina som vanstrar med Sven, eller Olle som ligger dackad pa koksgolvet? Obs det har var bara ett exempel jag har ju sa klart inga vanner som vare sig vanstrar eller dricker alkkohol.

 

Eller tank om jag far en stalker efter mig kanske sitter det nan galning i Canada som hittar min svenska lilla lilla blogg oversatter den och han ar en psykopat.

 

Till alla er valkommen till intenet vem som helst kan i prinsip skriva posta lagga upp bilder pa vad som helst. Och halften har du nog ingen aning om. Tank pa alla kort som du ar med pa som andra har tagit pa sin semester. Eller alla email som skickas. Tank pa det email ar ungefar lika privata som ett vykort, i ett kuvert.

 

Man kan ju alltid bli overkord i morgon do i brostcancer. Och ingen jag kanner ar slakt med kungen och helt arligt jag tror ingen bryr sig jag ar inte sa intressant och nej jag ar nte radd for stalkers. Jag har traffart fantastiska manniskor via mina blogg, jag slutar blogga nar jag kanner for det inte nar nagon ber mig. Nu ska jag ata lite stekt korv och sallad.

 

Ps bara en sista grej sluta lasa da om det ar sa jobbigt.


Kommentarer
Postat av: LadyBond

Me like. :)



Tror folk är litet överdrivet nojiga i onödan.



Du har så rätt så rätt.

Du kloka kvinna.



2011-02-09 @ 23:45:11
URL: http://ladybond.se/
Postat av: Linda

Hahaha....bra skrivet!

Kunde inte ha sagt det bättre!

Skulle det ha funnits en tummen upp, så skulle du fått de. :-) Fb skadad kanske?



Men man får inte vara för personlig eller känslosam i bloggen vet du. ;-) Jag har en gammal blogg. Den jag har nu e nystartad...Men där skrev jag superpersonliga saker, och herre gd vad folk förfasade sig. :-) men bra för landet lagom. ;-)



Intressant blogg i övrigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0