Sondagar ar angest

Jag gillar verkligen inte Sondagar

Jag har ett problem jag kan inte vara hemma och bara ta det lugnt det gar inte. Efter 2 dagars helg far jag panik om jag bara varit hemma. Jag maste ha minst en halvplanerad aktivitet under helgen. Annars far jag tupp juck. Jag gillar inte Sondagar antingen ar jag helt slut som artist efter en vecka med barn, arbete, plugg och livet. Far mamma angest over att jag nu ska lamna ifran mig mina gosiga underbara ungar for en hel vecka.  Och om det barnfri Sondag, vill jag helst grava ner mig nar jag ser alla sma lyckliga barnfailjer som ar ute och flanerar for jag saknar dom sa.


Mandagar darimot ar alltid bra, om det ar som i dag. En mandag nar barnen kommer hit kan jag knappt halla mig rusar hem fran jobbet pa direkten. Sen laser vi langa sagor pussas och kramas och gosar lange. Ar det barnfri mandag och jag kommer hem. Sa slar jag mig ner framfor soffan, dricker  ett glas vin laser en bok och bara njuuuuter av tystnaden som lagt sig over huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0