varfor ar det sa jobbigt i london

Jag tittar pa solsidan och det ar sa roligt sa jag tror jag dor. Jag hopas dom slapper det pa DVD box med engelska subtitles pronto. Kanner mig pigg och utvilad efter helgen gymmade i dag fick till och med svarmor pa ett bodycombat pass, den kvinnan har sa mycket energi sa det ar helt otroligt. Ar inte toppen peppad for en ny vaecka pa jobbet. Jag oroar mig for barnomsorgen, om 3 veckor maste jag ha hittat nagon ny och jag vet varken ut eller in. Var hittar jag nagon som kan jobba varannan vecka. Nar jag ar pa praktik behover jag nagon 7-19 nar jag ar i skolan behover jag nagon 2 dagar i veckan. Det gar inte. Alla sager varfor delar du inte med Fredrik, sa spar ni bada pengar det ar mycket battre for barnen kontiutet for dom och mindre ”personal” inblandad. Men han vagrar jag har tigg bett bonat och krusat. Man kan ju inte halla pa hur mycket som helst. Vill han inte sa vill han inte och det ar vall ett bra satt for honom att behalla kontrollen. Men det var inte meningen att alta mitt x i detta inlagg det har ar mitt problem som jag maste losa sjalv. Men jag vet inte hur jag ska gora. Var kan jag hitta nagon som kan jobba sa? Aupair? Varfor ar allt sa himmla svart i det har landet? KOMPLICERAT och DEPRIMERANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0