W bar




Hade en rolig ute kvall i gar det var alldeles for lange sedan sist.

Min kompis hade litet kill dilemma. For 2 manader  sedan var pa hon en jobb interjuv och traffade en kille som hon verkligen gillade. 1 vecka senare addar han henne pa facebook, och dom borjar mejla. Dom har nu mejlat dagligen i 2 manader men  han  har inte fragat ut henne. I gar skulle dom antligen ses, hans kompisar och hennes kompisar, dyker han upp? Nej han ville hellre hanga med kompisar som var pa besok i Clapham en att komma in till westend. Summa sumarum, vi skickade ett as bitchigt text i gar, och i dag har han tydligen ringt och textat som en galning. Min teori ar att han ar gift eller har flickvan. Vi hade roligt aven utan killar och gick pa nyoppnade W bar vid Trafalgar square.. Jag som lart mig att alska bra hotell barer ger den 5 starnor. Men jag anar att den inte kommer ha sa bra ”publik” langre en 6 manader.  Sen akte vi pa taxi turne, runt halva London kanndes det som och slutade i Clapham med en inte med hennes uteblivna dejt dock...

Det var sjukt segt att aka taxi hem i fran Clapham till Highgate kl 03.30 pa morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0