Happy Birthday...


Grattis lilla bror som inte ar sa liten langre helt otroligt vad tiden gar 18 ar...... eller vad det 19? Nu kommer mamma skicka ett argt mejl vet du inte hur gammal han ar ar???? Nej i mina ogon ar han fortfarande typ 5 ar fraknig blond och sot. Men det ar han fortfarande den lilla scharmoren. Sa grattis

Jag har jobbat  mina fotter varker min rygg varker.  Jag ar inte van vid att sta up 12 timmar om dagen. Jag lamnar hemmet kl 07.00 pa morgonen och kommer hem kl 19.30. Kommer typ inte se mina barn pa 5 veckor. Men har trots hart arbete hunnit klamma in en middag med Sasha pa mews of mayfair och en middag med Elin pa Red lion and Sun. Mitt nya jag har tankt att det ar trevligare att ga ut och ata mat med sina tjej kompisar en att bara ga ut och dricka middag.

 Vi har en dag i veckan som vi ar lediga halleluja. Denna veckan ar jag ledig i dag.  Sa jag ska sova, slappa stada.  Och boorde formodligen plugga vi har sa mycket att gora men det far bli nasta lediga dag ONSDAG... Om nagra timmar ska jag ta min solsodan bil  och kor till flygplatsen och hamtta uppNina som ska vara har over helgen och vi ska ha en riktig tjej helg ska bli sa mysigt med langa promenare Sunday roast och massor med tea och rodvin..


Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg :) kolla gärna in min med

2011-01-23 @ 15:04:17
URL: http://mandyelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0