En fin valdigt lyxig helg..




Antligen fick vi lite fin kvalitets tid tillsammans, vi har haft en underbar romatisk fin helg. I lordags var vi pa middag pa Aqua Kyoto, mycket hipp cool relativt nyoppnad japansk resturang. Det var som att ata middag pa en nattklubb. Sondagen tillbringade vi pa Landmark hotell forst at vi oss igenom hela deras brunch buffe jag at sa jag nastan inte kunde ga efterat, och det var unlimited med champagne. Tur att jag korde annars hade jag nog blivitt pa lyset, sen tillbringade vi resten av dagen i deras SPA avdelning och jag tranade ordentligt for forsta gangen pa vekor sa skont att fa svettas lite.

 

Nu sitter jag och fnular med kalendern har fatt nya skolschemat har lektioner Mandag, Tisdag och Onsdagar 9.30-12.30   13.30-16.30 och 9.30-16.30 Jag tanker om jag joggar till skolan sa hinner jag i tid, sa far jag ha nagon som kan ha dom 1 timme efter skolan pa Tisdagar och Onsdagar typ.  Ja det loser sig alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0