Mycket harligt att se fram i mot nu borjar sommaren...



Mycket roligt att se fram i mot... Jobbat min sista dag pa praktiken och nu har jag liten mini semester fram till pa Sondag.  Mr Big ar tillbaka i fullfart pa jobbet, nu ar han I NYC sa jag och barnen sover tillsammans i sangen far ju passa pa nar katten ar borta.  Sen blir det Sverige och kraftskiva hela Miami ganget kommer hela vagen till Bollebygd. Det ska bli sa roligt och jag ser verkligen fram i mot att festa med dom bade i Goteborg och London. Nar vi kommer hem i fran kraftskivan det ska Mr Big pa en 2 dagars trip till IBIZA, sen party i London med Miami ganget. Sen aker vi nog bada tva till NYC och Miami innan skolan borjar for min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0