Run run run



Vackra vackra Linda

Var ute på min vanliga jogging runda I dag på lunchen. Jag springer nästan 5 km på 30 min.

Forstar inte att det tog mig nästa 30 ar att inse att det ar roligt, avstressande och underbart  att springa, dom första 10 minuterna som jag springer drömmer jag om att delta i ett Maraton, eller att jag ar nan super snygg filmstjarna typ Jennifer Aniston och joggar runt i Central Park.. nej jag skrev inte precis det dar... 
 Jag har lite olika procedurer for mig nar jag springer först kollar jag på klockan sen på TVn, sen lyssnar jag på en lat på Ipoden utan att titta på löp bandet, nar det gatt 15 min känns det bra da ar hälften avklarat. Efter 20 minuter annu bättre brukar oka tempot sista 10 minuterna for att spurta sista 5.


Lyssnade på 2 av mina favoriter på min IPod,

Linda Sundblad Daisys (fin lat nar man saknar nagon) och Lisa Miskowski Sing to me (vem far inte energi av det har, sjalv kanner jag mig stark och overvinnlig)


http://www.youtube.com/watch?v=cu_eiJvbvV4


http://www.youtube.com/watch?v=c9y1SH66TR4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0