Hur ska alla ta sig hem ?

Det här men London är ju helt sjukt.

I går var jag så glad för att dom hade fått OS. Men nu känns allt lite konstigt. Oroar mig lite för Fredrik. Hoppas dom inte börjar ställa in flyg. Han ska ju flyga hit i morgon. Och hur F-n ursäkta svordommen ska alla ta sig hem i em från jobben. Det kan ju vara lite långt att gå för vissa.

Min kompis flyger till Italien i dag för att vara med sin kille, hon ringde precis från flygplatsen och berättade att dom hade TV team på plats och interjuvade folk som skulle flyga till London. Men vad är oddsen för att det skulle hända igen. Nu har det ju precis hänt.

Och jag hade lovat min granne ett Fredrik skulle köpa med sig ett par rosa birkenstock till henne från London. Det blir nog lite svårt nu. Hon får klara sig utan helt enkelt.

Lånade damsugaren av dom i går kväll. Vår damsugare har flyttat till London med resultat att jag inte har dammsugit på 7 veckor. Och jag kände att jag inte ville vada runt i cornflakes och sytråd. Så sagt och gjort jag STÄDADE igår. Iallfall så blev min gulliga granne lite orolig efter ett tag och kom ner och ringde på, ville bara kolla att allt var OK  hon tyckte väl att jag dammsög lite länge. Det är skönt att man har en massa folk runt omkring sig som bryr sig.

Har sålt ett par Gucci skor i dag på Blocket för 800 kr. Det var välbehövliga pengar. Alltid nått posetivt. Hon som köpte dom verkade väldigt gullig så nu vet jag att dom kommer till ett bra hem.

Ska snart åka ut på landet och bada HÄRLIGT! och i morgon är sista dan på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0