I dag åt jag hårig kyckling

Har ju fantiserat om lunch sen kl 10 idag. Men ack så fel det blev. Tänkte gå till favorit stället. Men det var så lång kö och inte så smarrig meny så vi gick på Orchid garden, (thai resturang) istället. Ingenting kändes speciellt lockande. Så jag valde friterad kyckling i söt sur sås.

Inte så orginellt. Det var nog bland det äckligaste jag har ätit. Hårda små broskbitar i någon slags deg. Dessutom upptäckte jag efter att ha ätit några tuggor för mycket att dom små kyckling bitarna hade hår på sig. Åh vad äckligt. Jag mår illa bara jag tänker på det. Dom var inte jätte håriga men man såg tydligt små ljusa hårstrån, typ såna jag har på överarmen.

Min kollega konstaterad glatt att dom har nog friterat med svålen på......Huva. Jag åt inget mera och avslutade lunchen på Mc Donalds. Chesburgare och vaniljglass...

Jag kommer aldrig att äta där mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0