En dag hos Leia




Utanför Leias hus / Leias kök/ Leia och Rakel i soffan/ Leia i sin älsklings stol.

I dag åkte vi ut till Leia och Jenny. Lyckades dock sätta mig på tåget till Hethrow istället för till Uxbridge. Så när jag kom på det var jag tvungen att gå av. Upp för alla trapport utan hjälp ner på andra perrongen. Åka tillbaka 2 stationer. Upp för alla trappor igen och så ner till baka till andra perrongen. AP jobbigt. Men frånsett det lilla missödet så gick resan toppen. Jenny har äntligen fått alla sina saker och det har blivit riktigt mysigt och hemtrevligt. Vi gick och handlade lite lunch. Och Jenny köpte sin BRITA (en kanna man filtrerar vattnet i)  En sån man hade på landet i Sverige på mitten av 80 talet. Nu slipper  dom dricka äckligt sunk vatten och det är ju toppen.  Sen gick vi hem och kelade med våra guldklimpar och planerade för alla våra långpromenader som vi ska ta tillsammans och om hur man snabbast förbränner fett. Men i dag orkade vi inte så mycket trots att det var typ 23 grader varmt  ute i dag helt otroligt skönt. Men det var så mysigt att bara ligga på sängen och gosa.

Elin var hemma hos oss och åt middag nu i kväll super mysigt. Spaggetiti och köttfärsås, och valnöts och banankaka till efterätt som jag köpte i dag på farmersmarket i Hammersmith.(Helt organisk! för 4 pund) men det var den värd...Det finns kanske lite kvar till Patten 2 och Mormor  när dom kommer i morgon. Rakel ville inte riktigt sova så vi lät henne vara uppe till kl 8, sen somnade hon som en stock. Och just nu så matar Fredrik henne. Jag skyller allt på en tillväxt period.. I morgon ska hon vaccineras vägas och mätas ska bli intressant.

Leia hälsar till alla släktingar hemma i Sverige hon saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0