Heavy shopping 31/10

Tjolahopp vilken dag. Först kommer lilla sömn rapporten. Hon somnade kl 20.30 typ i går tror jag. (Hon passade ju på att vara lite anarkistisk när mina föräldrarf var här) Och sen sov hon i ett streck till kl 07.00 i morse jag trodde nästan att det var ett skämt. Fredrik gav henne till och med lite vatten i morrse för han tänkte hon kunde vara uttorkad ;).. Jag vi var noga alla lika schokade.

Sen pallrade vi oss i väg och träffade Jenny i Hammersmith  vid tolv tiden och vi gick på promenad längs kanalen och avslutade med lunch på starbucks i Barnes. Och jag pekade ut var Malin och Ruben bor. Vi måste se till att träffas allihopa sen när Malin kommer hem från svedala. Men hon håller för tillfället på att äter upp allt små godis som finns hemma i Sverige och blir allmänt ompysslad. Och förövrigt så har jag även hört från säker källa att det är helt normalt att barn med kolik kräks mycket, har något med magmunnen att göra. (Så oroa dig inte Malin)

Efter lunch och promenad han vi även med lill turen på PRIMARK och stora turen på TKMAX, dit ska jag gå med Nina när hon kommer hit. Oj oj vad mycket grejer dom hade. Dom säljer märkes kläder fast billigt. Massa Roxy, Quicksillver, Frenchconnection, Tommy Hillfiger  Jesper Conran osv.

Jag köpte ett par svarta stövlar som jag dessutom får ner mina jeans innanför stövelskaftet i, och det är verkligen kors i taket. Samt en snygg rosa (jag vet otroligt orginellet) Tommy Hillfiger tröja för tillsammans 46 pund. Inte illa pinkat. Det är verkligen roligt att gå på stan med Jenny inte bara det att vi har samma storlek så har vi även samma smak. Nästan läskigt. Så vi handlar samma kläder till oss själva och våra barn. Som i dag så stod jag och klämmde på ett par snygga svarta byxor 5 min senare ser jag Jenny tråna efter samma byxor. Detta hände hela tiden. Och dessutom så kör vi samma barnvagn.
Sen stapplade jag hem åt en underbar spaggetti carbonara som Fredrik gjorde och nu ska vi kolla på Spooks.

I dag firas det halloween för fullt vi har haft en massa barn som har ringt på men vi har inget godis hemma. Jag trodde det var i går..Får vara bättre förberedd nästa år.

På Lördag ska vi se Harrods julparad,  Det var nog allt

Kommentarer
Postat av: Nina P

Åh, gimme gimme gimme!!! Jag är så shoppingsugen så jag dööör. Som nybliven egen företagare blir det ju inte så mycket av den biten... Har däremot varit på banken idag och skaffat mig ett företagskonto med bankgiro till, så nu ska här faktureras! Puss å kram!

2005-10-31 @ 22:53:26
Postat av: Nina L

Hej Malin och Rakel. Det är så kul att man får se nya foton nästan varje dag, fortsätt så. Jag bara jobbar och jobbar, men ser jättemycket fram emot att åka till London snart! Då ska det shoppas, skriv en lista Malin!
kram

2005-11-01 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0