Lördag 1 Oktober

Lördag 1 Oktober
Rakel: Här  ligger jag på min fina fäll, i går va jag och träffade Oskar oh det var så roligt och jag blev väldigt exalterad. Och ville inte sova alls. Jag var uppe från kl 17-01.00 jag tror mamma och pappa inte trodde jag kunde vara uppe så länge i sträck. Men tji det kunde jag. Och när vi väl kom hem i går kväll då hade grannarna värst festen så det var som ett stort disco i hela lägenheten. Och det blir det ju ännu svårare att sova. Och idag har jag varit så trött, men man blir väl det av att vara uppe 8 timmar i streck och bara äta hela tiden....
Malin: Som sagt grannarna hade värsta festen i går och jag kände mig som en sån där morsa på film. Som ringer på hos grannen med stora påsar under ögonen, i klädd en skitig pyjamas och en skrikande unge på ena armen. Men jag slapp, i stället ringde jag till "sound polution patroll" och klagade det är som en ljud polis som rycker ut när folk för oväsen. Så inom 15 min var dom där och sen tystnade musiken. Får man mera en 3 varningar får man en massa böter. Så det kädes toppen dessutom behövde jag inte stöta mig med grannarna, genom att själv gå ner.

I dag lördag så har vi varit och stor handlat och jag har lovat Fredrik både tacopaj och choklad tårta i morgon på hans födelsedag. Anchel var här en snabbis och berättade att deras bäbis som ska komma i november är en liten pojke. Dom hade vart på ulraljud och fått en jätte häftig 3D bild på sin lilla kille. Ganska  sjukt att man kan ta 3D bilder på sitt barn i magen. Natti natti



Kommentarer
Postat av: Farmor

Rakel är det sötaste, goaste som finns. Inte konstigt med sådana föräldrar.Farfar och jag längtar.

2005-10-04 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0