Vi flyttar på lördag !!

kompisar
Fredag GRATTIS FARFAR!!!!!!
Det kommer bli lite sorgligt att flytta Rakel har blivit så himmla bra kompis med Nicoliaoch Anoushka och vi kommer sakna hela familjen så mycket. Idag kommer Jenny och Leia hit och i eftermiddag ska vi iväg och hämta bilen. Fullt upp som vanligt.

Torsdag GRATTIS MORBROR MARTIN!!!!

Vi flyttar i helgen så hela morgonen fick jag ägna åt att ta reda på billigast hyrbilen och tillslut hittade jag en. Men jag är lite nojig över att köra. Men det får väl gå. Helst hade jag velat hyra en "man with a van". Men det blev för dyrt.  Elin kom förbi hon hade kompledigt och vi åt lunch tillsammans och gick på en mycket trevlig promenad i parken. När jag kom hem ringde jag till vår mäklare för att kolla att allt var okej då får jag höra till min fasa att vi ska betala 2 hyror på lördag, en vanlig och en i deposit (det är helt normalt) Men dom vill ha det cash !!!!!! Vilket är lite svårt för Fredrik är på konferans kommer hem i morgon. Har inget pass med sig så han kan inte gå på banken. Vi kan betala över internet men man kan inte göra så stora engångsöverföringar på nätet !!!! Gahhh Varför ska allt vara så knepigt.
Rakel kräktes som en gris sent igår kväll sommnade i Fredriks famn sov sen gott hela natten. Det var första gången. Idag har hon ätit dåligt men annars varit hur glad och pigg som helst. (Hon åt en skiva lax till lunch och totalt 300 ml välling typ på hela dan. ) Jag är inte så orolig.

Kommentarer
Postat av: Nina P

Hej på er! Wow, vilka underbara nyheter -jobb OCH lägenhet! Det är ju fantastiskt! Vad synd att vi inte hann träffas så mycket på Sverige-vistelsen, men vi hade nog båda fullt upp verkar det som. Du såg iaf strålande ut och lilla Rakel är den sötaste lilla tjej man kan tänka sig. Jag fortsätter mitt hetsiga jobb och hoppas att jag får ett par dagar ledigt i sommar iaf. Lycka till med flytten och allt! Kram Nina

2006-07-14 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0