6 Dagar kvar

Nu är jag ensam bara jag och Isak kvar och om 6dagar flyttar jag. Försöker att inte tänka på det för mycket. Rakel är i Sverige och jag saknar henne redan som en galning. Sara jobbar sin första dag på sitt nya jobb, det går säker toppen bra. Jag hatar avsked och den här veckan kommer bli så jobbig. Som igår var det sista gången jag storhandlade och det kommer bli många sådana dagar, sista gången för många saker. Men som tur är många av mina london friends fortfarande i Stockholm, så jag kan träffa många av dom när jag kommer hem?! (Är det hem nu?)
Jag och Elin gick ut på lördagskvällen och hade riktigt roligt som alltid när vi gör saker tillsammans blir det lite galet. Hade sleepover och när jag skulle åka från henne för att hämta up Isak hamnade jag i trafficjam, oh my good. Jag älskar London trafffic och hatar den. Jag fick snitsla mig genom hela London som en riktig liten cabbie. Men jag kom rätt, det är en konstig känsla på nått vis jag vet att jag ältat detta förut men att jag nu kan köra i princip vart som helst och att jag hittar. Det trodde jag nog aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0