Last days...

Jaha dagarna bara gar och gar sa jag och Sara vi ligger pa och gar ut omvarandra.. vi ses pa dagarna med barnen men sen ar det utgang som galler pa kvallarna. I går var det mitt leaving party.. vad ska jag skriva vi hade hysteriskt roligt, och jag mår därefter idag. Ja det är ju defenetivt inget fel på london by night..

Igar var vi och halsade pa en dagmamma som ska passa Tova hoppas det gar bra. Sen akte vi till parken och precis nar vi kom fram sa borjade det osregna ja engelsk sommar! Sa vi satte oss under ett massivt trad och packade upp var picnic kottbullar och pannkakor riktigt svenskt. Precis da kom det upp en polis och sa med strang rost att dar fick vi minsann inte sitta och fika det var ju ett heligt trad fran nangang pa 1800-talet. Vi bara stirra pa honom men sa skratta han och sa att han sjalvklart skamta. Sen kom hans kollega och hangde lite vid var picnicfilt. Men det kunde ju varit nan san riktigt lojlig regel som de hittar pa har i UK. ;)
Sen sa sprang barnen ute i regnet det fullkomligt oste ner och sa emellanat sa kom de och skrek "mummy I am wet!" Nej dar fanns inga regnklader inte.

Jag ska lämna min bil hos Sara det är min leaving gift...så nu kan hon ragga runt med den här i Mill Hilll. Nej seriöst man klarar sig inte utan bil här.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ar underbar.. xxx

2008-08-09 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0