Moving home to SWEDEN!!!!!!!!!!

Vet inte hur jag ska säga men nu är det bestämt att helgen den 10 augusti flyttar jag till Sverige.
Med både sorg och glädje jag hade så gärna velat att det skulle fungera. Att min saga skulle ha ett lyckligt slut.  Tänk om man hade en andra chans om man kunde göra om allt från början. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Hoppas att ödet har något annat trevligt i beredskap åt mig. Life goes on, även med ett brustet hjärta.  Det är inte mycket man kan göra. Jag älskar London och jag har så många fina vänner här. Som jag kommer sakna tills hjärtat nästan brister. Men i slutändan måste jag tänka på Rakel och Isak hur dom kan få en så bra uppväxt som möjligt. Barnen kommer alltid först. Jag och Fredrik har kommit överens. Fredrik och Rakel åker till Stockholm den 3 augusti och jag och Isak kommer efter helgen därpå alltså om 2 veckor. Jag och barnen kommer bo i Stockholm, men kommer att åka till London 1 gång i månaden och Fredrik kommer komma ofta och vara med barnen på helgen. Så förhoppningsvis blir det en bra och stabil lösning för oss alla.
Så nu behöver jag ett nytt liv, nya vänner. Men jag försöker vara posetiv och se det som en utmaning. Jag har ju ingen aning om hur det är att ha barn  i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stå på dig, du är en bra mamma! styrkekram/Marielle (som har smygläst din blogg i evigheter nu)

2008-07-28 @ 17:11:48
Postat av: Cissi

Jag ar saker pa att det kommer att ga jattebra till slut, aven om det kanns tungt just nu. Stooora kramar och massor av lycka till!!!

2008-07-28 @ 17:38:10
Postat av: Anonym

du är så stark malin och jag är övertygad om att ni kommer få det bra här i sverige! hoppas vi kan träffas lite oftare saknar dig verkligen kära kusin. finns här för dig! kanske du kommer behöva hjälp med barnen någon gång framöver och jag hjälper dig gärna. Love Sigrid

2008-07-28 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0