Farmor och Farfar på besök

image501

I dag kommer farmor och farfar. Och det är alltid lika roligt. Men först ska jag gå till doktorn med mina barn. Nu är båda två väldigt förkylda. Stackars Isak han är 10 månader har redan haft Bronkit och Chest infection, det är inte lätt. Han är ju alltid så glad så jag märker knappt när han är sjuk.

I morgon ska min tappra man opereras för sina bihålor han har fått någon slags förträngning i näsan så nu ska det öppnas upp. Så han har gått runt och varit konstant täppt i näsan i över ett år. Så han ser verkligen fram i mot operationen. Jag hoppas bara att han inte kommer att ha allt för ont. Sedan blir han sjukskriven i 2 veckor. Så då kommer jag ha 2 barn och en man hemma. Men det ska bli mysigt och nu kommer ju farmor hit och hjälper till.

Kommentarer
Postat av: Lotta

sa sööööt han är ISAK!!ser sa busig ut och sa grymt charmigt med de där tva tänderna i underkäken!

2008-03-27 @ 12:39:51
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: johanna

Hå hå jaja....
2barn och en sjukskriven man
hemma.
Jag är INTE avis!
Kram Johanna

2008-03-27 @ 21:38:11
Postat av: Nina L

Tack för ny bild på en glad Isak! :-) Kram

2008-03-28 @ 08:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0