Lång promenad 1 mil faktiskt...

image496
Regentspark
Idag fick jag nått slags ryck efter att bara ha suttit inne bakat ätit och inte rört mig mera en vad nöden kräver under hela påsken. Så efter våran Tradera/post runda satte jag barnen i vagnen i dag och beslutade att vi skulle gå till Svenska kyrkan. Jag promenerade i rask takt och det tog ca 1 och en halv timme. Ner till Archway vidare ner till Camden, genom hela Regents Park och London Zoo och sen nästan framme. Jag kan säga att nu är jag helt SLUT. Måste ta reda på hur långt det är. Men så skönt att komma ut och röra på sig lite. Rakel sov hela vägen och Isak han är ju altid nöjd. Så i kväll blir det nog en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter jätteskönt! :)

2008-03-25 @ 18:54:19
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Anna

känner igen det där betendet . Brukar också få så. Ganska skönt ändå. Känns som man "tvättar" av sig allt under promenaden och kommer tillbaka hem som en ny människa :)

2008-03-25 @ 23:33:23
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: anna

Visst är det helt underbart att promenera i London, jag brukade traska ned till stan varenda helg (dock inte när det regnade)
Då ses vi i kväll, Sverige Brasilien!!! Usch det kommer att bli så kallt!!
Kram
anna

2008-03-26 @ 07:42:53
URL: http://www.brojer.blogg.se
Postat av: johanna

Låter helt underbart...
När är du ledig och när kan jag komma???
Vore sååå kul!
Kram Johanna.
p.s har förresten fixat det med Skånetrafiken o fått blanketter, så jag skickade det i går, hoppas på betalning snart.

2008-03-26 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0