Lite glamour.. och jobb

Var på POP intervju i dag som min pappa så snällt påpekade hur det stavas.Tror det gick riktigt bra. Men oroar mig nu över att dom inte ska kunna ge mig fasta dagar. Men det kanske dom gör när dom ser hur bra jag är. Dom frågade om jag kunde jobba söndagar och det sa ja ja till.
Här är det nu 30 grader så resten av dagen har vi "bara" varit hemma. Rakel är så smart måste skryta lite, hon hittade precis en död geting på sin legolåda varpå hon gick och hämtade lite papper som hon plockad upp den med och gick sedan och slängde den. Hur vet hon sådant att man inte bara plockar upp getingar med händerna?

Igår kväll var jag och Fredrik på If looks could kill fashion and film festival, mycket intressanta människor, Kelly Osburne, Peach Geldolf mfl.. och mycket St Martins studenter.
Alla så trendiga och hippa. Man ser att dom stått framför spegeln i flera timmar och ansträngt sig för att se shaviga ut. Såg en hel del intressanta kreationer, så roligt att bara titta på alla människor, och dricka lite grattis drinkar. När vi gick bad fotografen om att vi skulle posera, på röda mattan. Så det gjorde vi. Härligt med lite vardags glamour tänk om varje kväll kunde vara så.
http://www.fashioninfilm.com

Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt med glamour!!!
och duktig av dej med all jobbsökning...det är då inte lätt OCH jag VET (du vet) hur många som inte orkar jobba eller ens söka.
Men du är ju en fighter och cooling!
/Johanna

2008-05-09 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0