En javligt skitjobbig dag


Nu ska jag klaga.... Det borjade redan i gar kvall, kande mig bara ledsen lag och deprimerad.
Vaknade i morse med det dar som drabbar oss kvinnor en gang i manaden man borde vall ha vant sig efter 15 ar, och forstatt att det skulle komma. Det brukar ju hanga i hop med att jag kanner mig sjalvmordsbelagen. 
Men tydligen inte jag hatar det. Dessutom blir jag pa sa daligt humor.

Nar jag skulle ga fick Rakel frispelet och kravde mammas handvaska sa det var bara lamna Mullberryn hemma med 3 aringen och packa ny vaska. Visst vad somhelst bara alla ar nojda och glad.


Kom till jobbet, alla som jag jobbar med ar proffesionella, trevliga, roliga forutom jag namner inga namn. Men det finns vissa som gladjer mig mera en andra. Och for tillfallet tror jag att dom ger mig lite hard time.  Men det ar vall mitt vanliga avundsjuke syndrom som har drabbat mig. Vad ar problemet. Varfor ska alla lagga sig i allt hela tiden som dom inte har nagot med att gora. Det stor mig otroligt nar folk ska halla pa med micromanagment. Slapptaget. Det blir battre for alla inblandade.

En av mina snallare kollegor bjod mig pa Kola i dag och krach sa gick min bro sonder, inte den som gar upp till hjarnan utan bara den mellan mina tander. Och jag HATAR att ga till tandlakaren det blir bara varre och varre med aren. Som tur ar har jag tandlakar forsakring. Men det blir nog dyrt hur som helst.


Hade tankt att kanske ga ut i morgon fira min skilsmassa som blir klar men nu kanns det som man far spara sina slantar. Eller sa kanske det ar precis vad jag behover.

  

Nej ush nu vill jag bara ga hem dricka en flask rodvin lyssna pa ledsen musik och GRATA!!!!!!!!!!

  

Hittade dom har fina armbanden i dag, ska nog trost shoppa lite..from Jessica Kagan Cushman vilket tycker ni..?
"Dahrliing I love you but give me Park Avenue" or "I wan't to be the girl with  the most cake"
http://www.spoiledbrat.co.uk/ 




Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars Dig! xxx

2009-02-12 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0