Dagens

Dagens låt:
Dar ser du sjalv hur hogt du nar - Lisa Ekdahl

Jag ska torka hennes tårar
Jag ska kamma hennes hår
Reda ut alla härvor
Försiktigt och så gott det går
Jag ska bada hennes fötter
Jag ska tvätta hennes sår
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga Där ser du själv hur högt du når

Jag ska lyfta hennes fötter
Dom ska flyttas tills hon går
Den ena efter den andra
Tills hon trampat upp ett spår
Jag ska gå i hennes skugga
Om hon faller finns jag där
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga Där ser du själv hur stark du är

Jag ska köpa henne pärlor
Det finns pärlor utav glas
Det är såna jag vill skaffa
Såna som kan gå i kras
Jag ska säga att det vackra
Är så skört, så skört som du
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga Du ska va rädd om dig själv nu

Jag ska lyfta hennes krona
Den av törne som hon bär
Jag befriar hennes huvud
Från det som tynger, det som tär
Jag ska ge henne en gloria
Som lyser upp vart än hon går
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga Där ser du själv hur högt du når Där ser du själv hur högt du når

Dagens roliga:
Att mitt X fick tillbaka sin gamla telefon av misstag, gav den fran borjan till Nannyn (hennes var trasig) men tydligen vill han skriva av lite telefon nummer som fanns sparade i telefonen. Shiiit pommefrite Det finns nog lite mera en gammla telefon nummer i den dar svart lilla boken. Ska man skratta eller grata ? 
Dagens jobbiga:
Blir jag aldrig frisk, men nu ska jag utnyttja foretagets privat sjukvard och undersoka mig.

Dagens mat:
Gardagens rester fran tjej middagen
Dagens snooze:ningar:
5 st, sedan ringde Anna och sa att hon var sen och da snoozade vi lite till mysigt.

Dagens outfit:
Gra pencil dress fran Zara skor fran Martinez Valero

Dagens tråkiga: Trakig, jag har slutat med sadant..

Dagens jag-känner-igen-känslan: Sweet Sweet text som landar i min Iphone.

Dagens köp:
Tva snygga toppar fran GAP pa rea totalt £7 det kallar jag fynd
Dagens TV-program:
Tv vad ar det har nog inte tittat pa TV pa 3 veckor

Dagens stressnivå:
Friday chilling

Dagens nyhet:
Har inte last nyheterna idag men gardagens nodlanding var ju bara for suveran- det finns en Gud iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0