hur gick det..

Hmm jag var ju pa en ny dejt i gar kvall. Jag skulle nog gammfora det har senaste objektet med en ny O-malms bratt.
Helt okej for ett halvar men inget som kommer att halla i langden. Och jag borjade undra om det var en akta San tropez branna eller bara lite brun utan sol. Dessutom var han for kort.

Dvs, daligt renoverat hus som kommer falla i hop inom 6 manader, nar fargen borjar flagna efter 3 veckor sa kan man ju undra hur vatten ledningarna ser ut. Knepig plan losning. Skulle vara bra om barnen sovrum inte hade 3 vaningar i mellan sig.

Men jag ger inte upp jag vantar fortfarande pa han den dar ska ringa fran Lordags, han har fatt mitt nummer och han har blivit utfragad. . Och i morgon ska jag pa ny lunch dejt.

Och i morgon kvall ska vi pa LEONARD COHEN konsert. Jag har lyssnat pa honom sedan jag var 10 ar. Det ska bli sa roligt.. Annars langtar jag sa till Jonsen, efter det aker min alskling till NY i 2 manader innan dess ska hans mamma klamma in ett besok gulp.. .,.. men han har lovat att jag far halsa pa sa ofta jag vill...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0