Skoljmedel i tea

Forlat att jag inte har uppdaterat pa lange men efter att Safirerna akte hem sa kom mamma 2 timmar senare. Forstar inte varför jag alltid ska vara bakis nar mina föräldrar ar har.

Det tog min mamma ganska langtid innan hon antligen kom hem. Hon lyckades nämligen ta fel taxi från flygplatsen.

”Ja det stod en man dar med en skylt som det stod Stockholm pa och da frågade jag honom ar det du som ska kora mig hem? “

Vilket han gjorde dom han anda ner till Brixton innan dom förstod att det var fel. Nar hans arga kund pa flygplatsen ringde till växeln och varan arga chuffor som väntade pa mamma ringde till oss. Ja det var lite kalabalik. Nar hon val kom hem gick vi pa långpromenad och tittade pa vart nya hus. Det ar bara 15 dagar kvar. Val hemma fick jag göra lite kartor till mamma sa hon hittar till skolan.

Måndag tisdag tillbringades hemma med barnen, Nanny sjuk och mamma Malin var också sjuk. Jag har fortfarande sa ont i halsen. Svart och andas känns som jag har lunginflammation utan feber. Rakel stackaren har fatt mask i magen men nu har jag fixat medicin sa förhoppningsvis mar hon bättre snart. Stackars tjej. Själv vill jag bara SOVA en natt utan ledsna barn, tvatt av alla husets lakan, svullen hals och höst. Jag ar sa trott men det ar svart att vara sjuk nar man har barn.

I morse halde mamma sköljmedel i sitt te, ner man har mask i huset måste man ju tvätta allt hela tiden sa det stod pa diskbanken. Sen sätter vi oss ner och ater frukost och mamma säger, ” det smakar lite konstigt det har teet artificiellt pa något satt….” Jisses. Tur hon bara tog en liten klunk…



Hittade en fin bild fran varan resa i Lakedistrict...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0