Rise and Shine


 07.06 klockan ringer, trott trott jag ahr sovit i ganska exakt 3.30 min

Panik jag ar sa trott hmmm  vad ska jag ha på mig. Kan jag gå till jobbet i pyjamas?

Rotar fram ett par tights och lang tröja det far duga. I dag Inte glömma flipflops jag har ju min nagel tid kl8.  
Varför bokar jag nagel tid nar jag vet att jag ska ut med tjejerna innan.

Kissa, borta tänderna, nej det kan jag göra på jobbet tar en lakerol istället.

Pa med kläderna letar fram min sport BH har haft ont på ena sidan av mitt bröst flera dagar. Ylva rekommenderade att jag skulle prova att ha en bygellos BH.

Vad ar det ?  har nog inte funnit i min garderob sen jag var 12. Sa nu sitter jag på jobbet i sport BH. Far se om brosten mar bättre.

 
07.16 Klar på vag mot taget

07.25 Missar mitt tag precis, köper min Is kaffe.

07.33 Pa taget

08.00 Pa gymmet ska ju fixa mina naglar.

Tjejen som tar hand om mig hon filar och filar men hon håller helt slappt i filen och filar mjukt. Gillar det inte. Känner att jag ar tvunget att prata men vill igentligen vara tyst och vad ska vi prata om? Sa jag lassas som att jag inte ar skild, har 2 barn. Utan pratar bara om super ytliga saker. Det ar lite jobbigt hela den dar barn biten det kommer ju alltid upp nar man pratar med folk dom frågar varför man flyttade hit vad man har gjort osv. Da kommer det ju upp att man har barn, da ska dom prata om det, sen kommer det upp att man ar skild da ska dom prata annu  mera om det. Sa ibland lämnar jag bara ute hela grejen men da känner jag mig knapp och lite skyldig Nej ush

 09.10 Antligen klar springer sa snabbt jag kan till jobbet i mina flip flops.

 NU tror jag nog snart att jag dör..


Kommentarer
Postat av: S

snygg färg på naglarna!

2009-09-04 @ 12:48:14
URL: http://mymelodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0