Papper papper papper party...



Vilken dag jag har nu vallat runt pa 4 olika skolor fyllt i ap langa dokumetn pa samtliga skolor pratat med min GP, och Inlandrevenue, varit  hos Eddie och blast haret, han ar bara bast  gjort pedicure och manicure.

Mamma nar du kommer hit gar vi tillsammans.  Nar jag val kom hem var jag tvungen att fylla i ett ton papper for hosten projekt. Inklusive alla adresser jag bott pa dom senaste 5 aren.... shite. Vem kan alla dom post nummrena? Jag har bott pa 7 olika stallen...

Nu drar jag ut pa stan. Coctails here i come..


Kommentarer
Postat av: johanna

SNYGGING!

E inte Mr Big stolt??+

Kram på er!

2010-05-01 @ 09:56:36
Postat av: Madde

Men gu sa bra att du sa upp dej, du ar verkligen vard att leva loppan med spa, shopping och cocktails synd att det ar sa langt till London annars hade jag mott upp :)

2010-05-03 @ 02:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0