Harliga langa helg..

Full rulle hela helgen. Antligen antligen fick jag kora min nya fina bil till fina underbara IKEA. Barnen lekte i smaland, jag kopte en av varje i resturangen och halva mataffaren tyvarr ar alla kraftor slut salda. Jag har skaldjursabstinens. Kanske kan jag lura ut min kille pa en seafood platter och lite champagne...
Kom sa klart hem med en massa smakrafs. Gatt i kyrkan, varit och badat med barnen haft Bankholliday drinks chillat och umgats. Precis som det ska vara.

Nu ar det tillbaka till verkligheten jag gymmade dubbelt pass i morse, Body Pump och Body Conditioning. Undrar om jag kan ga i morgon efter 2 timmars gym?





Sticky toffe pudding my favourite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0