Jag har blivit med cyckel

I dag har jag gatt fram och tillbaka till Oxfordstreet 15km tur ooch retur. Halsade pa Sara pa jobbet och snackade en massa skit. Det gor vi allttid nar vi ses, jag skulle saga att vara diskussioner ar minst sagt barnforbjudna. Men det ar skont att ha en van man kan prata med allt om.

Ute skiner solen och det ar 30 grader varmt. Jag klagar inte det ar underbart. Jag bavar redan lite for hosten. Pa vagen hem hamtade jag upp Elins cyckel som jag ska prov lana i 7 veckor medans hon ar i Sverige. Jag cycklade hem. Hjalp jag har inte cycklat pa 10 ar, det tar nog ett tag innan jag kommer in i det.

Ja det dar med Alex, jag haller med Nina, jag ser att hans dyrkan i Amanda nog ocksa ligger lite i att dom spelar inte i samma liga. Men det ar anda gulligt pa nagot satt.

Nu ar det fredag kvall och snart kommer killen hem och vi ska grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0