Varfor ska jag alltid vara den som gar hem sist?

Var pa interjuv i morse pa Mineral och Sten instituet, kan pa den ni.

Engelsman dom har ingen smak. Agenten hade beskrivit det som en FANTASTISK byggnad, det var det ocksa, runt hornet till slottet. Men grona heltackningsmattor och sa dar shabbigt snuskigt som det ar i UK… guuahh. Jag gjorde en bra interjuv, det gor jag nästan alltid. Aven om jag var bakis skakis.

Dom gjorde ett handwriting test pa mig som dom ska skicka i vag till något labratorie. Jag bad sa klart om att fa provresultatet aven om jag inte far jobbet.  


St james park, pa vagen dit sag jag Prins Harry, vi kanske kan lunch ihop? Om jag skulle fa det har nya jobbet...:)


Sa har inne var jag i morse..

Det har ser ju riktigt fladigt ut

Men nej, kanske ser det inte sa illa ut men det var det. Fluffiga ackliga grona mattor. Billiga fula lader soffor intryckta i hornet


Friday Lunch  Gullig pojkvann som kom med personlig leverans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0