Bebisar

Det ar sa manga bebisar som ploppar ut till hoger och vanster, min gammla arbetskollega, 2 av mina mamma kompisar och sist men inte minst min kara kara C fick en liten Astrid for 4 dagar sedan.
3,5 veckor for tidigt kom hon. Stackars pappan var fast i Marocco kan ni tanka er vilken pars. Hon berattade nar vi pratade pa telefonen, jag textade honom for varje cm jag oppnades, men pa slutet gick det fort. Hon kom ut pa 4 timmar. Som tur var sa var hennes kara mamma och halsade pa, dom bor i Frankrike. Men tank er det att han missad hela forlossningen. Och tank om mamma inte varit dar, hade hon fatt lega dar alldeles sjalv da.. nej vad hemskt...Men man far ju passa pa att klamma ut ungen nar mamma ar pa besok det gjorde jag ocksa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0