Det kan vara ganska stressigt att vara hemma ocksa...



Jag vill ha en bil.....

Big han fragade mig haromdagen om jag tittar pa mycket day time TV, nu nar jag ar hemma??!!!

I dag satt jag har i godan ro och vantade pa min matleverans, jag skulle ju gora tarta, cheescake och smorgastarta. Nar jag ringer upp Ocado kl 11.30 visar det sig att det blivit fel dag sa all mat kommer i morgon. Sa jag fick springa ner till Crouchend, handla allt igen.. Kanka hem allt sen lagade jag ovanstaende tartor och kakor pa 2 timmar, sprang upp hamtade Rakel och Isak, sprang hem. Sara och barnen kom over pa middag och jag stekte typ 50 pannkakor, Sara hjalpte mig dekorera piratskeppstartan och gora goddiebagsen. TACK.
Nu 18.52 sitter jag ner for forsta gangen i dag.  Och nu ska barnen laggas...


Jag hetsar i koket, det arr dock en dromm att arbeta i alldeles underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0