En riktig tjej helg..



Sanja och Arezu



Hade en valdigt lyckad harlig romantisk helg…Shoppade, at gott, gatt pa lang promenad i parken, vilat mycket och inte skrivit pa min uppsats.  (Det sista har jag angest over sa har pa Sondag kvallen men jag har 4 hela barnfria dagar efter pask)

 

Var ute i Lordags och traffade Sanja som var over fran NYC. Vi mottes upp pa Mews of Mayfair for predrinks, sen vidare till Kensington dar vi gick till Brinkleys och Eclipse. Det enda problemet ar att hon har en kompis som jag verkligen inte star ut med vi kan kalla henne Lisa  hon gillar inte mig heller. Det ar ok man maste inte alska alla.  Hon ar bara sa dryg och en av manga av dom som bor i Keeeeensington och absolut inte kan ga ut nagon annan stans. Dessutom ar hon halvfet, ful, (men hon tycker att hon ar det sexigaste som gar i ett par skor) singel och jakligt bitter. Ja stackars henne igentligen. ... I Lordags var vi sa manga sa vi behovde inte prata alls men nar hon fick syn pa min pojkvan som hon inte traffat innan sa kretsade hon kring honom som en hok i baren och klippte med ogonfransarna och slangde med haret. Faktiskt riktigt underhallande nar man ser det fran hall.

Efter det deklarerade Mr Big hur  glad han ar over att jag ar hans flickvan att jag ar sa otroligt vacker, omtanksam, snygg och sexig  och hur stolt han ar over mig. I bland ar han bara for sot den mannen.

Sen hamnade vi pa Mortons private members club och det var sa dar. Fina lokaler. Gillar deras resurang battre en nattklubben.  Men det ar alltid roligt att ga ut. Och jag traffade en hel dros med nya mycket intressant manniskor.

 

Nu forsoker jag halla mig uppe sa lange som mojligt., sa jag kan sova lange i morgon. Sen ar det 3 nattt skift som galler. Undrar hur det ska ga...


Kommentarer
Postat av: Johanna

DU ÄR SNYGGAST; VACKRAST; SMARTAST och BÄST!

PROMIZZZZE!

KRAM

Kusinen

2011-04-19 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0