Lycklig och Stark eller Ensam och Svag



I dag kanner jag mig sa glad, var ute och joggade. Det gor mig alltid sa glad. Kanner mig oovervinnerlig, lycklig, stark sjalvstandig och on top of everything. Det flyter pa sa bra allt gar sa bra i skolan, hemma, min diet (jag vet valdigt ytligt) Men jag kanner mig jakligt snygg och smal och ar i bra  form. Att springa 10 km kanns bra for bade kropp och hjarta. Basta basta terapin och det ar grattis. Aker och plockar upp Mr Big och vi spelar tennis. Vi har en riktigt bra match. Jag kan till och med fa till en helt ok backhand.

Nar vi kommer hem och gar och lagger oss fran ingenstans far jag psykbrytet i sangen i morkret kanner mig helt plotligt ensam ledsen och saknar mina barn sa mycket sa det gor ont. Det kanns konstigt att dom ar i ett annat land och jag inte har nagon aning om vad dom gor. Faller en liten tar och kanner mig ensam. Konstigt hur humoret kan pendla mellan sol och moln pa bara nagra timmar. Det ar inte latt alla dagar att vara en ensam mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0