Lyxig Lordag



Jag minns nar jag akte till Wholefoods och kopte en liten forpackining tea och tittade pa alla manniskor som storhandlade dar och jag tankte hur gor dom? Hur kan man branna sa mycket pengar pa at? I dag var det jag. Jag vet att det har nu later valdigt ytligt och artifciellt men jag alskar att fa kla upp mig lite kora min fina bil till Kensington ga runt dar inne lange, smaka pa alla olika ostar klamma och kanna. Kopa lite fina korvar, ostar, farsk fisk, kantareller har dom ocksa for £50 kg!!!!! Jag kopte kantareller for £10 ja helt crazy. Sen packar dom all mat at dig gar ut pa gatan och vantar medans du kor ut din bil och sen packar dom in maten I baggaget at dig. Det kanns bara sa sjukt lyxigt och jag alskar lyx… Forlat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0