Soligt i London






Varen ar har, dom senaste dagararna har termometern visat pa +20 och det ar fantastiskt.

Barnens pasklov har borjat sa nu slipper man morgon stressen. Jag har varit duktig och skrivit klart 1 av 2 uppsattser nu i helgen.. Medans pojkvannen har huserat med barnen. Huset ar upp och ned men sa ar det vall. Jag har ingenting mot alls att skriva nar jag vall satter igang tycker fakiskt att det ar riktigt roligt det ar bara sa segt att borja. I gar kvall traffade vi ett annat par Lisa och Mark och hade ”par middag” Valdigt intressant at prata med Lisa som ocksa ”dejtar en amerikan inom finans” Det var valdigt mycket vi hade att diskutera medans killarna tittade pa golf och drack ol. Golf maste vara den mest sovande sporten som finns..Lisa kanske ska bli Rakels tutor. For hon behover lite extra hjalp i skolan, och jag vill inte attt hon ska halka efter for myckket, och Lisa ar visade det sig en valdigt hogt rekommendera tutor och engelska lararinna och Rakel tyckte verkligen om henne..  

Fick tillbaka resultat pa mina prov vi hade for 3 veckor sedan jag fick 6 av 20 pa den nar jag glommde tvatta handerna och 1 av 20 (dvs hogsta betyg pa den vi hade veckan efter) Sa jag ar mycket nojd. Nu ar det bara 8 dagar kvar pa praktiken och sen blir det pasklov aven for mig. Jag langtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0