att vara svarsjuk..

Isak pa x-ray

Svartsjuka det ar jobbig jag ar sjukt svartsjuk for tillfallet. Svarsjuk pa min pojkvann som spenderat 3 dagar i ett stort mansion pa ibiza med party planners , VIP, VIP, lyxiga batturer och egen egen kock.

Ja allt allt det lyxiga ni kan tanka er och lite till.  Sjalv har jag varit hemma med mina underbara barn storhandlat pa tesco. Gatt pa playdates och stadat valdigt  glamorost.

Jag ska ocksa till Ibiza i Septemeber pa tjej mohippa, men vi bor i en liten laghenhet och kommer antagligen ata pasta morgon middag kvall. Inget jag kan gor at det men jag gar har hemma och osar och kanner mig bara sa sjukt irreterad. Hjalp mig...


Kommentarer
Postat av: Sophie

Och jag är svartsjuk på dig som bor i ett stort, fint hus i London!

2011-08-26 @ 13:39:02
Postat av: yasse

jätte fin blogg barnen är så söta:)

titta gärna i min blogg:)

2012-05-13 @ 15:41:16
URL: http://aksosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0