Kraftskiva t/r

Sa ar den arliga kraftskivan redan slut. Lika roligt harligt som alla tidigare ar. Det har aret hade vi ju dessutom langvaga besok fran Miami. Pa torsdagen stralade solen och Goteborg visade sig fran sin basta sida sa vi borjade pa lunch pa langedragsvardshus sen hade mina snalla foraldrar lamnat kvar baten sa vi akte ut till Branno, det tog lite langre tid en det brukar gora for vi korde lite fel men navigerade med iphonen sa det gick galant.




Pa vagen hem sa badade vi pa Jonsholmen Mr Big skar sig djupt pa en glasflaska sa klantigt. Sa pa fredagen nar det fortfarande inte slutat bloda fick vi aka till Sahlgrenska och sen vidare till lokala huslakaren dar en arg liten dansk doktor korde 15 bedovnings sprutor i hans stackars hand och letade efter glasbitar.



Sen drog vi vidare till Liseberg jag vann den storsta choklad kakan ever men sa ar jag ju en lite tur gris. Vi tog sista natt bussen till Bollebygd, nar vi klev av blev en av dom andra passagerarna upphamtade med traktor sa det var ju valdigt exotiskt. Kraftskivan var underbar god mat mycket  sang och livat hela natten.

I gar flog vi hem. I dag korde jag killarna till flygplatsen och dom akte till Ibiza. Sjalv ar jag hemma och firar min fodelsedags tjej. Tack Morfar, och Gunnel och Rolf for dom fina korten.. Rakel fick valja vilken tarta hon ville inklusive hembakad, men ville prompt ha Toy Story tartan i bland forvanar hon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0