Nu har lilla amerika akt hem...





Jag har sommarlov antligen semester. Lilla Amerila har akt hem. Va har verkligen haft hur roligt som hels. Vi han med British museum, slottet, london eye,  och  Big Ben.

Jag och Maria slappade med dom pa Nottinghill carnivalen i gar, och vi rockade loss pa Westbourne. Tyvarr var Mr Bbig hemma  med jobb emergency. Forst  bors kracsh och nu Irene, tar det aldrig slut?

Nar vi kom hem hade han hursomhelst fixat och forberett varsta middagen till och med lagt upp maten i kordinerade skalar och satt pa glad pack och handlat nya soppasar. Jag ar fortfarande lite i chock helt arligt. Det har ar min pojkvan som tommer diskmaskinen halften och sen trottnar och fyller pa med smutsig disk;

Vi hade mysiga hemma kvallar med DVD och BBQ i tradgarden och galna klubb ute kvallar sa det var en perfekt mix. Just nu kanner jag mig helt slut som manniska och artist jag har stadat hela huset och tvattat typ 6 maskiner tvatt med lakan. Lucia varan staderska ar pa semester valdigt olagligt.

Det som ocksa var roligt var att Mr Bigs kompisar antligen fick traffa min barn, det var en valdigt yckad kombination och dom hangde bra tillsammans. Jag ar sa glad over att man kan ta med mina barn OVERALLT..Och att dom bara gillar laget.

I morgon aker jag till Sverige och semestrar och hjalper familjen med fytten. Jag ar sa glad att jag bokade biljetterna. For om jag hade gatt har hemma i 1 vecka utan barn och pojkvan pa jobbet hade jag dott. Klarar ine av att ha trakigt.  Sen tror jag det ar bra att sakna varandra lite ocksa. Jag langtar till skolan borjar sa man far ett nytt projekt. Kanns som jag inte pluggat pa evigheter.

Annars har vi ett ganska sort projekt pa G men jag ar lite vidskeplig sa jag skriver mera om det nar det ar klart.

Nu ska jag gora stor kol med lasange sa han har nagot att ata prinsen nar jag ar borta...:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint matchande randiga kläder! :-)

2011-08-31 @ 10:56:39
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0